Netflix kurtis oma osanikele saadetud kirjas, et just videomängule kaotatakse enim võimalikke vaatajaid. "Me konkureerime Fortnite'iga rohkem kui HBOga," täheldati kirjas.

Firma esindajad tunnistavad, et meelelahutusmaailm on üleküllastunud ning konkurents on ülitihe. Inimesed saavad meelelahutusele kulutada vaid kindla hulga tunde oma päevast - nii võibki seega sattuda otsuse ette, kas mängida videomänge või vaadata Netflixist filmi või sarja.

Fortnite'i on ka põhjust peljata - mängul on kokku 200 miljonit registreeritud kasutajat ja 80 miljonit igakuist mängijat. Selle tulemusel aitas mäng loojatel eelmisel aastal teenida 3 miljardit USA dollarit kasumit, vahendab The Washington Post.

Netflixil on aga üle maailma vaid umbes 148 miljonit klienti, kellest umbes üheksa miljonit lisandus platvormile sel aastal. Seega võrreldes Fortnite'iga on voogedastusplatvormil veel arenemisruumi.

Osanikele saadetud raportis tunnistati, et aastased tulud olid pisut väiksemad kui prognoositud ning vaatamata sellele, et ettevõte suutis aastas platvormile tuua rohkem kliente kui oodati, langes ettevõtte aktsia nelja protsendi võrra.