Mis võinuks olla: Blizzardil oli "Diablo" suhtes pärast teise osa ilmumist veel mitmeid põnevaid plaane!

 (5)
Mis võinuks olla: Blizzardil oli "Diablo" suhtes pärast teise osa ilmumist veel mitmeid põnevaid plaane!
Foto: Blizzard

Kas teile meeldiks "Diablos" kolle hakkida mitte suure ekraani ees, vaid pihukonsooli vahendusel? Kui vastate jaatavalt, olete Blizzardi süül ilma jäänud ehk tõelisest maiuspalast.

Kestvalt menukate märulrollikate sarja autorfirma, ameeriklaste Blizzard plaanis nimelt "Diablo" eriväljalaset ka pihukonsoolile Game Boy Color, aga otsustas lõpuks siiski ümber, kirjutab EDGE.

"Diablo Juniori" arendamine algas pärast "Diablo 2" väljastamist (2000). Plaanis oli ka hilisem reliis Game Boy Advance'ile.

Sellest pidi saama "Pokemoni" stiilis kerge rollikas, mis ilmub kolmes (üsna identses) väljalaskes, nii et eri karpide ostjad saaksid võrgus kohtuda ja varustust vahetada.

Võrguosa polnud siiski plaanis, nii et vahetamine toimunuks ehk mingi vaheprogrammi või lobby kaudu.

"Diablo Junior" jäi siiski sündimata, kuna Blizzard pidas tollal pihukonsoolidele suunatud arendustegevust liiga kalliks.

Ilmselt nad ei näinud selles vallas piisavalt raha liikumas, kuna mõte liiga suure eelarvega kulukatest taskumängudest tundub üsna naeruväärne.

Ka menuka "Diablo II" laiendamine jäi Blizzardil miskipärast katki. Plaanis oli veel vähemalt üks lisapakk, mitmikosale gildide lisamine ja kaks tegelasklassi.

Seotud lood:

Game Boy Color oli Nintendo Game Boy otsene troonipärija ja see püsis tootmises vahemikus 1998-2008.

Foto: Wikipedia, vabakasutuseks

Kasutad reklaamiblokeerijat.

Sisu mugavamaks tarbimiseks
telli Delfi Kogupakett või reklaamivaba pakett.

Kogupakett
1€ / kuus*
Sisaldab 11 Eesti tippväljaande tasulist sisu, vähem bännerreklaame, saad jagada kuni 4 kasutajaga.
* Esimene kuu 1 €, edasi 9,99 €
Reklaamivaba pakett
2,99€ / kuus
Saad lugeda tasuta sisu ilma bännerreklaamideta. Ei sisalda tasulise sisu lugemisõigust.
 
Lisan erandi. Vaata AdBlock juhist siit
ja AdBlock Plus juhist siit.
Mõistame, et käid meie juures uudiseid lugemas, mitte reklaame vaatamas. Reklaamidest sõltub meie sissetulek ja see võimaldab meil pakkuda sulle soodsalt head ajakirjandust.