Mida siis teha, et kasutajaid juurde meelitada ja olemasolevaid kasutajaid rohkem säutsuma meelitada?

Twitteri uus taktika on katsetada pikemate säutsudega, mis sisaldavad 280 tähemärki, mitte 140 nagu seni.

Katsetamine toimub ilma laiemat kasutajaskonda spetsiaalselt teavitamata maailma eri paigus ja eri keeltes.

Uudne võimalus ei ole kättesaadav neile, kes säutsuvad Hiina, jaapani ja korea keeltes, sest need pakuvad kirjalikuks eneseväljendamiseks hieroglüüfe, mis on niigi kõnekamad kui n-ö tavatekst.

Twitteri statistika näitab selle kinnituseks, et 140-tähemärgilisi säutse postitasid seni 9% tavatekstikasutajatest ja kõigest 1% hieroglüüfide eelistajatest.

Twitteril on tänavuse aasta juuni lõpu seisuga umbes 328 miljonit aktiivset kasutajat (= kes iga kuu vähemalt korra sisse logivad).