Mida kaugemalt tuled, seda odavam on – IKEA katsetab uudset allahindlust

 (18)
Mida kaugemalt tuled, seda odavam on – IKEA katsetab uudset allahindlust
ekraanitõmmis

IKEA üllatas uudse allahindluskampaaniaga, mida võiksid eeskujuks võtta paljud teisedki.

Kodutarbeid, köögimasinaid ja kergesti kokkupandavat mööblit müüv IKEA on nii kuulus, et enamasti pikka tutvustamist ei vaja. Küll aga väärib kirjeldamist selle pakutav uudne allahindlus.

IKEA tutvustas Araabia Ühendemiraatide rahvarikkaimas linnas Dubais nimelt sellist lahket kampaaniat, et mida kaugemalt nende poe juurde sõidad, seda magusamat allahindlust võid saada (eeldame, et sellel on siiski mingi ülempiir).

IKEA suuremad müügikohad asuvad tihtipeale samas kohas kui nende laod, mistõttu need ei pruugi olla linnades, vaid neist väljas. Et linnaelanikud ikka viitsiksid IKEA-retke ette võtta, ongi testimisel allahindlus, mille aluseks on mobiilirakendus Google Mapsi ja selles sisalduv valik Timelines, mis kasutaja igapäevaseid sõite kaardistab.

Kui Timelines tõestab, et sõitsid IKEA külastamiseks oluliselt kaugemale kui tavaelu käigus, siis ongi allahindlus käes.

Kampaania põhineb Dubai keskmisel palgal, mille järgi on lubatud saada iga IKEA poe juurde sõidetud tunni kohta kuni 105 kohaliku dirhami (umbes 25 euro) suurust soodukat. Veebiuudistes on toodud võrdlus, et viieminutiline sõit kingib sulle tasuta taimse hotdog'i.

Hetkel pole teada, kas sarnaseid allahindlusi võiks IKEA poolt tulevikus oodata ka mujal, kuid „Buy With Your Time” („Osta oma aja eest”) kampaania idee on värske ja hea. Jääme ootame sarnase idee kasutuselevõttu ka teiste kaubitsejate poolt! Kindlasti turgutabs see ka kohalikku muud kaubandust, sest reisimine teeb näljaseks jne.