Mängu Angry Birds loonud soomlased saavad 42 miljonit dollarit
Hed ütles Reutersile augustis, et plaanib muuta Angry Birdsi täiemahuliseks meelelahutusbrändiks, nagu Walt Disney Pixar on teinud tegelastega Toy Storyst ja Monster Inc.'st. Angry Birds – mäng, milles mängija aitab lindudel ragulka abil hävitada sigu, kes varastasid nende munad – on olnud ülimalt edukas mobiilsete mängude turul ja erinevalt teistest mobiilsetest mängudest püsinud edetabelite tipus, vahendab Reuters.
Iga kuu mängib mängu 40 miljonit aktiivset kasutajat, ütles Roivo.
„See investeering annab Roviole lendamiseks tiivad,“ ütles Zennstroem. „Angry Birds on üks kiiremini kasvavaid internetirakendusi, mida olen näinud. See on isegi kiiremini populaarseks saanud, kui Skype ja Rovio on teinud head tööd mängu laiendamisel erinevatele platvormidele ja teistele kaupadele.“
Mängu on alla on laaditud üle 75-e miljoni korra. Turu aktsia ja tulu eksemplari kohta on muutuv, ütles ettevõte. Rovio teatas augustis, et soovib saavutada järgneva kahe aasta kestel sada miljonit allalaadimist.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!