Lara Crofti naasmise müsteerium tiheneb

 (5)
Lara Crofti naasmise müsteerium tiheneb
Foto: Eidos / Warner

Senised kaks "Tomb Raideri" filmi erinesid tavapärastest tollastest mäng-filmiks katsetustest suure eelarve ja suure Hollywoodi staari (Angelina Jolie) kaasamise tõttu. Need andsid teostele vähemalt eelnevalt glamuursust, mis jäi konkurentidele kättesaamatuks. Kassaedu ja vastuvõtt ootusi paraku päris ei õigustanud.

Tootjad otsustasid seetõttu sarjale värsket algust pakkuda. Lara Croft peaks jõudma uuesti kinoekraanidele 2013. aastal, vahendab filmisait Coming Soon.

Produtsent Graham King kiidab seda lausa suu vahutades, võrreldes projekti selliste hiljutiste hittidega nagu "Batman Begins" ja "Casino Royale".

Võrdlus pole juhuslik, sest ka kolmas "Tomb Raideri" film on Hollywoodi moodsat terminit kasutades origin story ehk keskendub peategelase tausta- ja kujunemisloo esitamisele.

Sama teeb ka hetkel töösolev üheksas "Tomb Raideri" mäng ("Anniversaryt" arvestades isegi kümnes), aga pole teada, kas ja kui palju need kaks kattuvad.

Angelina Jolie naasmine peaosas on kaheldav. Uus algus nõuab ka uut nägu ning kõigest 36aastane staar näeb ausalt öeldes viimastes filmides juba liiga vana välja. Temast on saanud suurilmalik daam, mitte noor seikejaneiu. Aga kellel on tema asendamiseks piisavalt tähepotentsiaali? Müsteerium tiheneb.

Uudist illustreeriv pilt pärineb seni viimasest "Tomb Raideri" mängust "Underworld".

Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!

Oma arvuti- või konsoolmängu müügikuulutus pane portaali MÜÜ! Kuulutuse lisamine on tasuta!

Kasutad reklaamiblokeerijat.

Sisu mugavamaks tarbimiseks
telli Delfi Kogupakett või reklaamivaba pakett.

Kogupakett
1€ / kuus*
Sisaldab 11 Eesti tippväljaande tasulist sisu, vähem bännerreklaame, saad jagada kuni 4 kasutajaga.
* Esimene kuu 1 €, edasi 9,99 €
Reklaamivaba pakett
2,99€ / kuus
Saad lugeda tasuta sisu ilma bännerreklaamideta. Ei sisalda tasulise sisu lugemisõigust.
 
Lisan erandi. Vaata AdBlock juhist siit
ja AdBlock Plus juhist siit.
Mõistame, et käid meie juures uudiseid lugemas, mitte reklaame vaatamas. Reklaamidest sõltub meie sissetulek ja see võimaldab meil pakkuda sulle soodsalt head ajakirjandust.