Küll ei taha klipid käima minna, sest need rikuvad meie territooriumil mingeid autoriõigusi, küll peab mingeid tüütuid reklaame kinni klõpsima või välja kannatama... Igaüks oskab ilmselt mõne loo rääkida, kuidas YouTube on nõmeda(ma)ks muutunud.

Veebis ringleb aga kõlakas, et üks kasutaja seisukohast ebameeldiv asi on määratud kaduma... hea tasu eest muidugi.

YouTube järgib kuulu järgi nimelt Spotify ja ka teiste muusikateenuste eeskuju ning hakkab pakkuma kuutasu-põhist teenust, mille peamine eelis tasuta variandi ees on reklaamide kadumine.

See ei kehti muidugi juhtudel, kui näiteks firma maksab YouTube'ile, et oma toodet või teenust reklaamiv video keskkonda üles riputada,

YouTube on reklaamivaba kuutasupõhist varianti enne katsetanud, näiteks 2013. aastal USAs, kus selle hind oli 0,99 dollarit kuus. Projekt kadus siiski vähese tarbijahuvi tõttu, ja ka vähese sisutootjate-poolse huvi tõttu.

Saame näha, kuidas asi võib sel ringil välja kukkuda.