KESKUS: kodumaine äpp teavitab ostukeskuste kampaaniate ja erisündmuste kohta

 (9)

Eesti ostukeskused said ühise mobiilse turunduskanali.

Tartu idufirma Apwiser OÜ, mis mullu väljastas iBeaconi-põhise Aardejahi kampaaniarakenduse, tõi turule uue äpi KESKUS.

Selle eesmärk on kodumaiste ostukeskuste ja sealsete müügipunktide kampaaniate ja ürituste kuvamine mugavalt ühes kohas, nutiseadmes.

Kahekuulise proovipaketiga esmaliitujate hulgas on Tartu šoppingukohad Lõunakeskus, Kaubamaja ja Tasku, Tallinna kohad Ülemiste keskus, Norde Centrum ja Lasnamäe Centrum ning Rakverest Põhjakeskus.

1. aprillil ilmunud KESKUS on saadaval Androidi- ja Apple'i variandis.

Apwiser OÜ tegevjuhi Olle Kaidro sõnul korraldasid ostukeskused mitmeid Aardejahi kampaaniaid, mis tõi palju lisatähelepanu ning hulgaliselt olulist tagasisidet nii kaupmeestelt kui ka keskustelt.

Kuna Aardejahi kampaaniad on ajaliselt piiratud ja keskustele töömahukad, tekkis idee, et vaja on lisaks iBeacon-tööriistadele ka pidevat mobiilset turunuduskanalit.

KESKUSe esikversioon keskendub asukohas oleva info kuvamisele ning annab võimaluse vaadata toimuvaid kampaaniaid vastavalt asukohas olevale linnale või keskusele.

Äpp ei vaja kassaga kaupmehelt kassaga liidestamist, töötajate koolitust ega uusi seadmeid, vaid pakub lihtsalt turundusvõimalust. Kampaaniate disainid tuleb lihtsalt äppi saata.

Tulevikus on plaanis muuta info kasutajale personaalsemaks ja interaktiivsemaks ning integreerida iBeaconi-võimalusi.

Target