Sestap on ka juba praegu uudistes pigem Google'i mobiili-opsüsteemi Android uus suur väljalase O ja selle uuendused, mitte see, kuidas mullu augustis ilmunud N ("Nougat") jõudsalt levib.

N on asustanud muide käesoleva kuu seisuga kõigest 5% Androidi seadmetest ehk iga kahekümnenda, mis aktiivne. Selles on süüdi nii seadmetootjad, mis ei viitsi uuendusi oma kasutajakeskkonaga ühilduvaks teha, kui ka Google, mis ei leia võimalusi nende sundimiseks või innustamiseks.

Igatahes, hetkel täpsustamata ilmumisajaga Android O pakub muu hulgas üht põnevat uuendust, mis meelitab reklaamiedastajaid küllap sind senisest rohkem pommitama.

Nimelt toetab O võimalust, et äpp saadab välja teavituse, aga sellele on määratud kindel eluaeg ja siis see kustub ise teatud aja pärast.

Nii on nutiseadme lukuekraan loodetavasti ka vähem eri sisu all koormatud, kui osa ise varsti ära kaob.

Teisalt võib uus võimalus innustada äpiloojaid just isegi rohkem teavitusi saatma, nagu mainitud.

Isekaduvad sõnumid on ammu kasutusel mõningates sotsiaalmeediaäppides, nii et Android O pole selles mõttes just uuenduslik. Aga tore ikka.