Uberi äpis saab sõidu lõppedes anda juhile tagasisidet hinde näol ühest viieni. Vähem teada on, et ka juht saab sõitjat hinnata.

Saadud hinnete keskmine ilmub koguhindena äpis nähtavale kasutajanime kõrval menüüs (praegu ainult Tallinna rahva jaoks).

“Uberi jaoks on väga oluline kogukond. Täna valivad tuhanded Tallinnas Uberi mitte ainult sellepärast, et see pakub kiiret, taskukohast ja mugavat viisi ringiliikumiseks, vaid ka juhtide ja klientide vahelise sõbralikkuse ja viisakuse pärast.

Usume, et klientidele nende hindeid kuvades muudame teenuse veelgi meeldivamaks kõigile osapooltele,” sõnab Uberi Baltikumi tegevjuht Enn Metsar.

Koguhinne on antud samuti viie punkti skaalal. Üksikud antud hinded on anonüümsed ning ilmuvad viitega, nii et ei juht ega klient ei saa teada, kes millise hinde talle andis.

Neli nippi, kuidas olla hästi hinnatud klient:

* Ole viisakas. Kõigil on raskemaid päevi, aga püüa juhiga suheldes olla viisakas. Uberi juhtide sõnul on ebameeldivad käitumine ja suhtlemine ühed peamised põhjused, miks klient saab madalama hinde kui 5.

* Oota kokkulepitud kohas. Juhi jaoks tähendab kliendi otsimine asjatut sekeldust. Kui tellid Uberi, veendu, et märgid õige asukoha.

* Ole õigel ajal kohal. Kui tellid Uberit, siis tea, et keskmine sõidu ooteaeg Tallinnas on alla 5 minuti. Lisaks ütleb äpp, kui kaua auto saabumiseni aega on. Kui näed, et ei jõua selleks ajaks, anna juhile äpi teel teada, et hilined.

* Käitu nii nagu oleksid oma autos. Ära pauguta uksi, ära tekita prügi (ära söö ja joo), ära lõhu autot.