Vastupidi, loomakesel on endiselt suur hulk fänne – 1,42 miljonit järgijat Twitteris, 2,4 miljonit Instagramis, üle 254 000 YouTube'is, möödunud aasta lõpus ilmus koomiksraamat "Grumpy Cat & Garfield" jm.

Kaubamärgi omanikud teenivad Grumpy Cati eri toodetelt endiselt miljoneid ja hiljuti sellele veel üks ports raha kohtu kaudu.

USA-s Californias asuv firma Grumpy Beverage litsentseeris GC esindajatelt õiguse valmistada ja müüa jääkohvijooki "Grumppuccino", aga hakkas mingil hetkel ilma loata ka teisi morni kiisu temaatilisi kaupu pakkuma.

Algas vastastikku süüdistamine, asi lõppes kohtus ja pärast kahte aastat naases Grumpy sealt võidukalt – Grenade maksab 710 000 dollarit autoriõiguste ja kaubamärgi loata kasutamise eest ja sümboolse ühe dollari lepingu rikkumise eest.