Nimelt on Google töötamas reklaamiblokeerija kallal, mis brauserite kiirust eriti häirivad reklaamid ära koristab. Blokeerija otsustab reklaamide üle selle järgi, kui palju need seadme protsessorivõimekusest endale noolivad, kuid peab silmas ka internetimahu kasutamist.

"Hetkel blokeerib lahendus reklaamid, mis kasutavad üle 0,1 protsendi internetikiirusest, 0,1 protsendi protsessorivõimsusest sekundis ja 0,1 protsendi kogu protsessori arvutusajast. Hetkeseisuga on need numbrid 4 MB internetimahust ja 60 sekundit protsessorikasutusest, kuid need võivad veel täpsustuda," kirjutas ettevõte.

Reklaamide asemel näevad kasutajad teadet, et konkreetne reklaam eemaldati, kuna see nõudis liiga palju ressursse. Hetkel pole teada, millal reklaamiblokeerija lõpptarbijateni jõuda võiks, kuid ilmselt läheb sinna veel mitu kuud, arvestades, et arendustegevus just algas.

Selle aasta alguses teatas Google, et muudab Chrome'i turvalisemaks ning seetõttu ei tööta enam mitmed põhjalikumad reklaamiblokeerijad. Pärast pahameeletormi ning reklaamiblokeerijate arendajate poolseid pöördumisi otsustas ettevõte aga uuendust mitte ellu viia.