Postituse kohta info saamiseks on vaja vajutada postituse paremal nurgas olevale menüüle, kust tuleb otsida üles valik "Why am I seeing this post?". Varasemalt on Facebook sarnast lahendust rakendanud juba reklaamidele, kuid nüüd laiendatakse funktsiooni ka tavapostitustele.

Seega muutub Facebook avatumaks ning hakkab vaikselt inimestele näitama, kuidas nende Facebooki uudisvoogu koostatakse. Samuti pakutakse kasutajale menüüs rohkem kontrolli postituste üle - võimalik on hakata taolisi postitusi pidevalt uudisvoos nägema või neist koguni täielikult loobuda.

Samas täieneb ka praegu reklaamiostjaid puudutav info - kui siiani on kuvatud peamiselt reklaami sihtrühma, kellele reklaam suunatud on, siis tulevikus saab samast menüüst ka näiteks näha, kui reklaamija on üles laadinud meililisti, kus sisaldub su meiliaadress.

Muudatused hakkavad kasutajateni jõudma selle nädala jooksul, kõikide kasutajateni jõuavad need maikuu keskpaigaks.