Uuendatud Messengeriga ei jää kasutajale esmapilgul muljet, et tegu on Facebooki teenusega. Terve rakendus on läbinud suure uuenduskuuri ning see ei sarnane endise versiooniga praktiliselt üldse, selgitab Kahvel.ee.

See, et uus Messenger ei sarnane Facebooki üleüldise disainikeelega, on läbimõeldud plaan. Nimelt tahab Facebook pakkuda suuremat konkurentsi WhatsAppile, Kik'ile ning teistele sarnastele sõnumirakendustele.

Uue disainiga loodab sotsiaalvõrgustik võita uusi kasutajaid just niisuguste teenuste kasutajate hulgast.

Kuigi disaini osas ei sarnane uus Messenger ühegi vanema versiooniga, on funktsionaalsus endiselt sama. Kasutajad saavad üksteisele edastada tekstisõnumeid, pilte, emotikone ning heliklippe.

Samas rõhutavad Facebooki esindajad, et kuigi funktsionaalsus on sama, on rakendus tehtud kasutajasõbralikumaks, kiiremaks ning sujuvamaks.

Uuendatud Messengeri rakendus jõuab kõigi iOSi ning Androidi seadmete kasutajateni lähinädalatel.

Ülalolev foto on illustratiivne ega kujuta FB uuendatud nutirakendust.