Praeguse kava kohaselt tähendaks muudatus seda, et keegi peale postituse tegija ei näe, kui palju meeldimisi postitusel kokku on. Teised kasutajad näeksid vaid paari reaktsiooni-emojit ning pisikest kirja, mis toob nimeliselt välja ühe või paar inimest, kellele postitus meeldib ning viitab ülejäänud meeldimise pannutele kui "teistele" ning ei täpsusta nende hulka.

Test on loogiline jätk Instagramis toimuvale - samuti Facebooki omanduses olevas sotsiaalmeediarakenduses on juba mõnd aega katsetatud meeldimiste hulga kuvamise ära kaotamist ning tundub, et testid on edukad. Testimispiirkonda on praeguseks märkimisväärselt laiendatud ning testides osalenud inimesed on siiani muudatusse väga positiivselt suhtunud. Katses osalenute sõnul on muudatus leevendanud nende vajadust palju like koguda ning vähendanud sotsiaalset survet.

Kuigi like on Facebooki üks tuntumaid ja kõige selgemalt rakendusega seotud funktsioone, võib nende olulisuse vähendamine sotsiaalmeediarakendusele positiivselt mõjuda. Eriti arvestades viimaseid uuringuid, mis näitavad, et sotsiaalmeedia kasutamine mõjub noorte enesehinnangule hävitavalt ning vähendab nende eluga rahulolu ja õnnelikkust. Ehk on just kõnealune muudatus siinkohal oluline muudatus, mis inimesed uuesti rahulolevamaks teeb.