Zuckerbergi teade on jätk paari nädala tagusele uudisele, et ettevõtte üheks alanud aasta eesmärgiks on tagada, et inimesed veedaksid Facebookis üha kvaliteetsemat aega.

"Alustades kohe, hakkame näitama rohkem lugusid kasutajate kohalikelt uudistekanalitelt. Kui kasutaja jälgib Facebookis mõnda kohalikku uudistekanalit või keegi jagab kohalikku uudist, hakkab see nüüd uudisvoos nähtavamal kohal olema," vahendas BBC Zuckerbergi.

"Kohalikud uudised aitavad paremini mõista probleeme, mis meie kogukonnas olulised on. Uuringud näitavad ka, et kohalike uudiste lugemine on otseses seoses inimeste kodanikukohustuse täitmisega."

Kõigepealt hakkab uuendus toimina USA-s, seejärel ülejäänud maailmas.

Jaanuari keskel teatas Zuckerberg, et Facebook plaanib vähendada erinevate firmade, brändide ja meedia jagatavat sisu kasutajate uudisvoogudes. Selle asemel tahetakse viia inimesteni nende lähedaste, sugulaste ja sõprade vestlusi, et inimestel tekiks sotsiaalvõrgustikus suheldes üksteisega suurem kokkupuude.

Facebooki tiim tunneb tema sõnul endal vastustust olla inimeste heaolu loojad ja kui avalikku (reklaam)sisu promoda, eriti viimastel aastatel videote näol, ei jää isiklikele ja kogukonnale olulistele teemadele ning postitustele lihtsalt uudisvoos ruumi.

"Oleme oma kasutajatelt saanud tagasisidet, et ettevõtete, brändide, meedia jms postitused jätavad uudisvoos tahaplaanile isiklikku laadi info. Aga just see on ju see, mis inimesi rohkem üksteisega ühendab," sõnas Zuckerberg. "Eeldan selle muudatusega, et inimesed veedavad vähem aega Facebookis, aga see aeg, mida nad veedavad, on senisest kvaliteetsem ja hinnalisem."