Portaali avalehel koroonaviiruse kohta veel viiteid materjalidele väljas pole, aga kui teada otselinke, siis on võimalik jõuda leheküljele, kus pandeemia kohta üht-teist leida võib.

Näiteks annab kodanike keskportaal teada, et Eestis on koroonaviiruse tõttu välja kuulutatud eriolukord kuni 1. maini 2020 ning et kõige ajakohasemat ametlikult kinnitatud infot ja juhiseid koroonaviiruse ja Eestis kehtestatud eriolukorra kohta leiab valitsuse kodulehelt, kuhu on koondatud ka eri ametkondade (haridus-, tervise- ja reisiinfo, tööelu, piiriületus jm) juhised eriolukorras käitumise kohta, ja terviseameti kodulehelt.

Portaal annab teada ka seda, et häirekeskuse infotelefonilt 1247 saab infot erinevates koroonaviirust ja selle levikut puudutavates küsimustes, kuid sellelt numbrilt ei saa meditsiinialaseid nõuandeid ja konsultatsiooni. Meditsiinialaste nõuannete saamiseks ja perearsti konsultatsiooniks tuleb helistada 1220, kus kõnele vastavad meditsiinilise väljaõppega inimesed. Kui vajate kiirabi, tuleks aga ikka helistada numbrile 112.

Haiguslehe saavad haigestunud või hoolduslehte vajavad töötavad inimesed ise avada patsiendiportaalis digilugu.ee.

Tõsi, tervisameti saatis juba ka 8. märtsil ligi 900 000 inimesele viirust puudutava e-kirja. Aluseks massportitusele oli eesti.ee andmebaas, kus inimesed on andnud nõusoleku taolisteks teavitusteks, andnud oma mailiaadressi, kuhu kirjad suunata.

RIA juht: rütm on tavaline

Portaali haldava Riigi Infosüsteemi Ameti juhi Margus Noormaa sõnul toimib e-riik koroonapandeemiale vaatamata tavapärases rütmis.

„Eelmisel nädalavahetusel toimus kodanike teavitamine. E-teenused töötavad ja inimesed saavad mugavalt oma asju ajada. Midagi kummalist täheldatud ei ole. Sel nädalal näeme täpsemalt, millist mõju avaldab laiaulatuslik kaugtöö. Oleme selleks valmis,“ rääkis Noormaa.

Mis puudutab kodanike ja ettevõtete teavitamist, siis kommunikatsiooni juhib tema sõnul kriisikommunikatsiooni staap. „Meie oleme valmis ellu viima sealt tulevaid suuniseid,“ rääkis ta.