Uuringus on palju statistikat näiteks selle kohta, et palju, millist sisu ja mitme ekraani vahendusel inimesed vaatavad.

Näiteks selgub, et kõige rohkem vaatavad eestlased televiisorist videosisu üksi kodus olles (72%), lihtsalt ajaviiteks (61%), söömise ajal (44%) ja koos perekonnaga aja veetmiseks (41%).

Mobiiltelefonidest vaatavad eestlased aga enim videoid arsti vastuvõtu järjekorras (27%) ja sõpra oodates (26%). Lisaks vaatab 9% vastanutest mobiiltelefonist videoid autoga sõites ja 6% vannitoas askeldades.

Fortele jäi meelde aga tähelepanek, mis kinnitab taas, et eestimaalane on lühikese aja jooksul progressiivseks digiajastu kodanikuks muutunud. Ütle nüüd, et Tiigrihüpe ei kandnud vilja!

Uuringust: "Eesti elanikest 91% kasutab elektroonilisi seadmeid arvete maksmiseks (Euroopa keskmine näitaja on 54%) ja 90% teiste panga-toimingute tegemiseks (Euroopa keskmine 57%)."