Camorka pakub ettevõtetele fotokonkursside pidamise võimalust nende rakenduse abil, vahendab Kahvel.ee.

Luues uue konkursi, määrab ettevõte sellele reeglid ning auhinna. Näiteks hetkel leiab rakendusest Baar Bistroo Kukekese, Legendaarne Recordsi ja Viasati ning MyFitnessi koostöös loodud konkursid.

Erinevalt paljudest teistest rakendustest on Camorka juba lansseerimisel saadaval kahel populaarsemal platvormil – iOSil ning Androidil.

"Põnev on see, et pealtnäha lihtne asi sündis ligi aastase perioodi käigus. Ühel hetkel otsustasime, et tõmbame kriipsu vahele ja tuleme avalikuks. Aga tegelikult on koguaeg nii palju uuendada, ümber mõelda, lisada.

Selles mõttes on Eestist väga hea alustada, et siin kasutavad inimesed rakendusi kaasa mõeldes ja iga päev tuleb meile väga analüütilisi sisendeid, kuidas saaks Camorka veel paremaks.

Üks mu sõbranna ütles kord lõunalaua taga ohates, et ta on nagu petersell, keegi ei armasta ega vihka teda. See, et inimesed mõtlevad kaasa ja kirjutavad meile, kuidas nende arust peaks Camorkas asjad käima, näitab, et me pole petersell ja me meeldime inimestele," selgitab Robert Kõrvits.

Camorka kasutab piltide hindamisel unikaalset algoritmi, mis arvestab hindaja varasema tegevusega – kui palju on ta pilte üles laadinud, kommenteerinud ning hinnanud.

Vaata ka promoklippi:

Rakenduse arendamisega on olnud seotud Marek Kullas, Kristjan Sild, Eero Talvistu, Oliver Raal ning Robert Kõrvits.

Ideest töötava rakenduseni jõuti Kõrvitsa sõnul pea aastaga. Juba praegu on arenduses rakenduse uus versioon, kuhu on kavas lisada filtreid ning võimalus pilte sotsiaalvõrgustikku jagada.