"Call of Duty: Black Ops" imeb mängusõbrad tasapisi rahast tühjaks!
Activisoni tegevjuht (CEO) Eric Hirshberg tegi Los Angeleses toimunud, investoritele suunatud üritusel teatavaks, et firma on suutnud müünud "Call of Duty: Black Ops" ühisosale 18 miljonit kogumikku uute areenidega, vahendab Eurogamer.
Iga mängija kulutab oma "Black Opsi" harrastusele keskeltläbi 52 eurot.
Teos ise maksab ligikaudu 42 eurot, iga DLC(allalaetud lisa) eest tuleb ostjal tasuda 10 eurot, see tähendab peaaegu 18% teenitud kasumit väljalaskejärgsetelt lisadelt.
Erinevaid müügirekordeid purustanud "BlackOps" on sarja populaarseim osa üldse, millel on erinevate allikate andmetel 23-30 miljonit unikaalset kasutajat, kes on märuldamisse matnud kokku üüratud 2,3 miljardit (!) tundi ehk veerand miljonit aastat.
"Call of Duty" universumi järgmine reliis on novembris ilmuv "Modern Warfare 3".
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!