Bin Ladeni surmanud eriüksusest sai lastesõbra Disney kaubamärk
Disney kavatseb uue „hüljeste“ kaubamärgi all hakata müügile paiskama mänge, mänguasju, riideid, jalanõusid ja spordikaupu. Lisaks on kavas hakata kasutama brändi Seal Team 6 kategoorias „meelelahutuslikud ja harivad teenused“, teatab MediaBistro.
Kokku tegi firma kolm taotlust uue kaubamärgi registreerimiseks. Portaali andmetel oli Disneyl sellega kiire ja ta otsustas „merelõvid“ endale allutada juba kaks päeva pärast 2. mai öösel toimunud erioperatsiooni.
The Daily Mail kirjutab, et kaubamärk Seal Team 6 kuulus enne kompaniile NovaLogic, mis toodab sõjalise temaatikaga videomänge. Litsents sellele nimele lõppes neil 9. Septembril 2006.
Washingtoni väitel õnnestus „hüljeste“ eriüksusel USA poolt tagaotsituim mees Pakistanis Abbottabadi linnas oma kodus surmata ja Araabia merre matta. Operatsiooni üksikasju pole avaldatud. Eri andmetel võttis selles osa 12 kuni 24 inimest, kes saabusid sõjakopteritel.
Paljud ekspertid usuvad aga, et tegu oli Valge Maja PR-üritusega ning, et bin Laden (tegelikult Usama ibn Ladin) on juba aastaid tagasi surnud.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!