Sellised on eesmärgid, mis seatud tänaste F-22 Raptorite mantlipärijate õlule. Need peavad olema tänastest niigi superkiiretest hävituslennukitest veelgi kiiremad, kergemad, efektiivsemad ja ohtlikumad ehk igas mõttes paremad ning kõike seda olukorras, kus nende juhtimine toimub maa pealt, mitte lennuki enese seest, kus on avalduvad tsentrifugaaljõud kahtlemata ülisuured, ehk juba talumatudki ning ka muus mõttes ohtlik.

Tavalise inimese piloodikohale asetamise võimalus peab siiski jääma, nõuab USAF. Miks siis mitte minna juba lõpuni ning loobuda üleüldse kokpittidest, nende hinnalisest sisustamisest ja pärssivast mõjust aerodünaamikale? Peale Boeingu pole veel keegi 6. generatsiooni hävituslennukeid isegi visualiseerinud, ent Boeingu ettekujutust näed pildil ikkagi.