Väide, et president Obama on dinosaurus või kahepaikne, oleks küll laim, aga just niimoodi veidi pilkavalt Yale'i ülikooli teadlaste nimepanek hiljuti avastatud sauruseliigile välja kukkus.

Juurde pandud illustratsioonil vaatab pisike sinine obamadon pealt kuidas tohutusuur sisalikuline paleosaniwa ajab taga põgenevaid edmontosauruseid. Taustal näeme veel türannosaurust vaatamas tõtt triceratopsidega, aga see on juba teine lugu.

Obama järgi on saanud nime juba ka kalaliik (Ethiostoma obama) ja samblikuliik (Caloplaca obamae). Yale'i ülikooli paleontoloog Nicholas Longrich, kes uut vaid ligi 30-sentimeetri pikkust roomajaliiki väljaandes Proceedings of the National Academy of Sciences esitleb, teatas NBC uudistele, et neil tekkis tahtmine Obama nime ka dinosaurusele panna juba 2008. aasta valimiskampaania ajal.

Dinosauruste maailmas suurus küll määras vaid seda,  kes keda nahka pistis, pisike obamadon liigituks juba pigem tänaste sisalike sugulaseks. Longrichi arvates ongi põhjust tollal rääkida paralleelselt dinosauruste ajastule ka sisalike ajastust. Obamadoni jäänuseid on leitud
Hell Creeki kihistusest.

Ka tema teooria tugineb oletusele, et dinosaurusi välja suretanud katastroof saabus asteroiditabamusega, tema väitel küll kuskile tänase Yucatani poolsaare kanti, suretades välja ka enamiku muid tollaseid loomaliike.

NBC teatab, et veel mitu fossiilset loomaliiki vajab Longrichi laual nime, avaldades küll lootust, et ta mõne veel veidrama nimega välja ei tule.

"Me otsustasime, et hitlerosaurust ei teki," naljatas Longrich ise.