Sikorsky Aircraft on firma, mille asutas 1925. aastal Ukraina aladelt pärit ameeriklane Igor Sikorsky (1889-1972), kes teatavasti läks ajalukku ka kui esimese masstoodangusse läinud helikopteri arendaja. Tema helikopter Sikorsky R-4 läks tootmisse 1942. aastal, saades ka tuleristsed Teises maailmasõjas.

1929. aastast alates kuulus firma kontserni United Aircraft and Transport Corporation (nüüdne United Technologies Corporation), millelt Lockheed Martin ka nüüd Sikorsky üle ostab. See kontsern hakkab nüüd ostima muid väljakutseid, näiteks toodavad nad ka Eestis kasutatavaid Otis-lifte.

Algusaegadel tootis Sikorsky Aircraft USA-s peamiselt lennukeid, sest Igor Sikorsky oli olnud ju lennunduse pioneere ka Venemaal, kus ta arendas Esimese maailmasõja eel lennukeid Peterburis asuvas Vene-Balti vagunitehases, valmistades näiteks esimese neljamootorilise fikseeritud tiibadega lennuki (1913, Russkii Vitjaz) ja esimese reisilennuki (1913 Ilja Muromets) maailmas.

Teda peetakse helikopterite isaks, kuigi esimene lennuvõimeline helikopter nägigi valgust hoopis konkureerival Saksamaal 1936. aastal - Focke-Wulf Fw 61.

Täna toodab Sikorsky USA ja liitlasvägede tarbeks UH-60 Black Hawk helikoptereid ja selle erinevaid modifikatsioone, aga ka tsiviilhelikoptereid S-76 ja transpordihelikoptereid S-92. Ka Copterline'i reisihelikopter Sikorsky S-76C+, mis 2005 aastal Tallinna esisel merre kukkus ja 14 inimelu nõudis, oli nende toodang.

Jalgapidi on nad sees ka droonide ja rootorlennumasinate väljatöötamisel. Sikorsky Marine One on näiteks USA presidendi ametlik helikopter. Pole igatahes ime, et lennukitootja Lockheed Martin oli huvitatud konkurendi üleostmisest ning tänu maksusoodustusele, läheb ost kontsernile tegelikult maksma 7,1 miljardit dollarit.

Lockheed Martin on suurimaid relvatootjaid maailmas, käibega mullu 45,6 miljardit dollarit, tootes ja arendades näiteks ründelennukeid F-16 Fighting Falcon, F-22 Raptor ja F-35 Lightning II ning transpordilennukeid C-130 Hercules ja patrulllennukeid P-3 Orion. Lockheed ise tootis helikoptereid veel 1960. aastatel, aga turg osutus liiga kitsaks.

Probleemiks, miks lennunduse gigandid liituma peavad, on muidugi ka Barack Obama selge soov kaitsekulutusi koomale tõmmata. Sikorsky palgal on 16 000, Lockheed Martini palgal 112 000 inimest.