Guizhou korporatsiooni poolt ehitatud mehitamata sõiduk on üks Hiina suurimaid. Tema kere on umbes 12 meetrit pikk ning tiivaulatus on ligikaudu 20 meetrit. Maksimaalseks õhkutõusmise raskuseks võib olla kusagil 10-12 tonni. Kuna Hiina ei avalda oma sõjatehnika kohta andmeid, siis on kõik lennuki mõõdud hinnangulised ja tehtud piltide järgi.

Droonil on ka unikaalsed kerega ühendatud tandem tiivad, mis annavad talle ülevalt poolt vaadates teemanti kuju. Taoline tiibade ehitus peaks hinnangute järgi märkimisväärselt tõstma sõiduki õhus püsimise aega ja ökonoomsust. Xianglongi võimekust on võrreldud USA Global Hawk RQ-4 tüüpi luuredrooniga.

Uut mehitamata õhusõidukit hakatakse tõenäoliselt kasutama mere vaatluse teostamiseks, hoides silma peal USA ja naaberriikide laevadel ning sõjaväebaasidel. Väga pikk lennuaeg ning võimas andurite komplekt lubavad tal näiteks jälitada pikemate perioodide jooksul lennukandjaid ning koguda põhjalikke luureandmeid.

Xianglong võib vaatlejate hinnangul omada ka agressiivsemaid eesmärke, milleks on elektrooniline sõjapidamine. Tema võimekus väga kaua õhus püsida, tema andurite väga suur raadius ja võimekus kanda päris palju tehnikat, muudavad selle drooni ideaalseks segajate kandjaks. Taoliste segajatega võiks tugevalt häirida sõjalennukite radarite tööd ning ka rakettide radareid. Samuti saab petta kommunikatsioonisüsteeme ning sidet laevade, satelliitide, maapeal paiknevate raketisüsteemide ja rakettide vahel.

Hiina üritab üha enam konkureerida USA sõjaväe tehnoloogilise arenguga ning luua erinevaid süsteeme, mis on mõeldud just ameeriklaste tehnika vastu kasutamiseks. Kuna USA keskendub oma relvastuse arendamisel üha enam võrgusidele ning üha keerukamate sidesüsteemide arendamisele, siis üritab Hiina luua tehnoloogiaid, mis suudaks võimalikult hästi seda sidet häirida.