Enam-vähem poole lennu ajal, kui lennukid valmistusid neljandaks tankimiseks, ilmnesid ühel Phantomil, mille piloodiks oli major Jon "Ghost" Alexander, probleemid mootoris. Teisest lennukist oli ka näha, et Phantomi kõhu alt lekib õli. Otsustati teha hädamaandumine Newfoundlandis Kanadas asuvas Ganderi baasis.

Mootorid hakkasid seiskuma, lennuk kaotas kiirust ja kõrgust, samas kui temperatuur mootoris kerkis järsult. Piloot otsustas välimised kütusepaagid merre heita, et lennuki kaalu vähendada. Paraku kohe seejärel ütles üles ka lennuki hüdraulika. Oli veel vaid üks väljapääs - katapulteeruda.

Keset Atlandit alla hüppamine oleks aga üsna kindlalt tähendanud surma.

Kuid siis tuli appi tankurlennuk. 840 kilomeetrit Ganderist võttis KC-135 koha sisse raskustes hävitaja pea kohal ja asus seda tankima. Hävitaja võeti seega kütusevooliku otsa, mis, kui arvestada, et hävitaja oli kaotamas juhitavust, oli juba üsna võimatuna näiv ülesanne. Hävitaja rebenes ka tankurlennuki haardest lahti ja hakkas uuesti langema, sabas tankurlennuk, mille meeskond üritas kahe lennuki kiirusi ühtlustada.

Kuid kuna kütusevoolik oli ikka veel lennukeid ühendamas, muutus olukord peagi hävitaja pukseerimiseks, just selle vooliku abil. Kui juba rannik silmapiiril, oli hävitaja piloodil lõpuks võimalus tankurist lahti lasta ja liuelda turvaliselt maa peale. Tagatipuks õnnestus ka täiesti turvaline maandumine Ganderi maandumisrajale.

Phantomid olid seitsme- ja kaheksakümnendatel veel kandvaks jõuks USA õhuväes, neid toodeti kokku 5195 lennukit, kuid üha enam ilmnenud probleemid sundisid selle asemel välja töötama uusi hävitajaid F-14, F-15, F-16 ja F/A-18. Phantomid võeti USA relvastusest maha 1996, Saksamaa õhujõud lendasid sellistega aga 2013. aastani.