Praegu on aga tõsine oht, et enam kui kolmandik praegusest 283-lennukilisest A-10 pargist tuleb maa peale jätta, sest nende vananenud tiivad vajaks välja vahetamist, aga raha pole. USA õhujõududel on nimelt raha vaid niipalju, et vahetada välja 173 lennuki tiivad, puudu jääb rahast ülejäänule 110 lennukile.

Kuigi A-10 lennukeid, mille hüüdnimeks on Warthog (tüügassiga), pole enam 33 aastat juurde toodetud, on tegemist siiski niivõrd heade sõjalennukitega, et neid maha kanda ei kavatseta. Aga kui USA kongress raha ei eralda, et nende tiibade tootmisliinid uuesti käima panna, ei jää õhujõududel muud üle, kui lennukid maa peale jätta.

Soovide nimekiri, mida USA relvajõud eelarvekõneluste eel USA kongressile esitanud, on küll lausa 31 miljardit dollarit pikk, ehk vananevat tüüpi sõjalennukitele uute tiibade ostmiseks soovitud 103 miljoni dollariline rida võib isegi märkamatuks jääda. Kui raha peaks siiski eraldatama, on võimalik kuus praegusest üheksast A-10-eskadronist töös hoida aastani 2030.

Lennukitootja Fairchild Republic, mis neid lennukeid 1971. kuni 1984. aastani tootis, on küll juba 2003. aastal lõplikult uksed sulgenud, Boeing, mis seni A-10 tiibu tootis, on selle liini ka ajutiselt seisma pannud, kuni eelarvest uut raha ei tule.

Uus hävitaja F-35 võinuks algsete kavade kohaselt olla see lennuk, mis A-10 ülesanded lahinguis üle võtab, kuid lähivõitluses maavägesid toetavate lennukitena on A-10-d tõestanud oma paremust palju kallimate ja uuemate hävitajate ees. Eriti sellistes lahingutes, nagu peetud Afganistanis, Iraagis või Süürias.

Eelmine kaitseminister Ash Carter kavatses igatahes A-10 mahakandmise lükata kaugemale 2022. aastast, uus kaitseminister James Mattis on samuti saavutanud selle, et president Donald Trumpi eelarvekavades on sees soov pikendada ründelennukite A-10 ja luurelennukite U-2 eluiga vähemalt 2022. aastani.

Algselt lennukitootja Lockheed Skunk Works valmistatud luurelennuk U-2 on olnud kasutusel koguni 1957. aastast alates. Ta täitis edukalt oma otstarvet külma sõja kõige tulisematel päevadel 1960. aastate alguses, kuid on ülesannete kõrgusel ka praegu.

Nende lennukite tootmine lõpetati aastal 1989 (valmis kokku 102 lennukit). Uusim mudel U-2S tegi läbi küll põhjaliku moderniseerimise aastal 2012 ja veel 2015. aastal oli U-2-sid kasutusel 32 lennukit. U-2 on elanud üle ka oma järglasena kavandatud luurelennukid Lockheed SR-71 Blackbird, mida kasutati aastail 1966-1998.