Briti tootjad nägid kiiresti võimalust sõjas teenida ja rõhusid reklaamides inglaste rahvuslikule uhkusele ning murele Esimesse maailmasõtta läinud sõdurite pärast, vahendab ajakiri Imeline Ajalugu.

Andrew McCarthy ja Amanda-Jane Dorani hiljuti ilmunud raamatus on kokku kogutud reklaamid ajavahemikust 1914 kuni 1918.

Ettevõtted üritasid müüa tooteid sellega, et apelleerisid sõtta läinud sõdurite abistamise soovile või kiitsid inglise sõduri kangelaslikkust, võrreldes samal ajal oma toote kvaliteeti meeste antud panusega.

Näiteks väitis ettevõte Turnbull & Asser, et nende kindad päästavad elu, sest kaitsevad sõduri käsi okastraadi eest. Kuuma joogisegupulbri Bovril valmistaja aga veenis, et jook annab “rammu võitmiseks” ja “lihastele uskumatu väe”.

Ülaloleval fotol: Sunlighti-nimelise seebi tootja kiitis reklaamis Briti sõdureid "puhta rüütelliku võitlusinstinkti" eest. (Autor: Lever Brothers / The War Budget).