Meeskond nimega Part Time Scientists (eesti keeles siis Poole Kohaga Teadlased) võistleb hetkel 16 meeskonna vastu Google`i korraldatud võistlusel nimega Lunar X Prize. Võitjaks kuulutatakse see, kes paneb esimesena Kuu pinnale erasektori poolt rahastatud ja ehitatud isejuhtiva sõiduki. Võitjale on auhinnaks ette nähtud 20 miljonit dollarit, teisele kohale viis miljonit.

Hetkel paistab, et PT Scientists võib olla päris tugev kandidaat võistluse võitmiseks. Tiim sõlmis hiljuti kokkuleppe ettevõttega nimega Spaceflight Industries, et nende abiga Audi-kulgur järgmise aasta lõpus Kuule lennutada (reeglite järgi peab sõiduk Kuule laskuma enne järgmise aasta lõppu). Võistlejaist on näiteks ka ameeriklaste Moon Expressil oma lennuplaan paigas, nagu ka Iisraeli ettevõttel Space IL ja rahvusvahelisel tiimil nimega Synergy Moon.

Sakslased tahavad Kuule saata kaks Audi kulgurit, mis sõidaksid maandumiskohast Apollo 17 laskumispaiga lähedusse. Võitjameeskonna ülesandeks on läbida sõites vähemalt poolekilomeetrine vahemaa ning saata tagasi Maale mõned kõrgkvaliteedilised fotod. Loodetakse, et tippkvaliteediga fotod Kuult oleksid ühtlasi hoop vandenõuteoreetikutele, kes siiani väidavad, et tegelikult pole keegi kunagi Kuule laskunud.

Audi plaanitud kulgur meenutab pisut ratastega kohvilauda, millele on kinnitatud veebikaamera, kirjutab Inverse.

Maapealse autotööstuse viljad on varemgi Kuule jõudnud, sest suhtes poleks Audi esimene. Nii olid omaaegsete ameeriklaste Apollo-missioonide kulgurite autoreiks Boeing ja General Motors. Nõukogude Lunohodi programmi raames Kuule saadetud kaks kulgurit ehitati aga Lavotškini nimelises lennundus- ja kosmoseettevõttes.