USA Connecticuti Fairfieldi ülikooli teadlane Linda Henkel pani tähele, et inimesed kipuvad nii rahvuspargis, muuseumis kui kontserdil pidevalt pildistama. Tundus, et neil ei jää enda elamuste kogumiseks enam üldse aega. Saamaks aru, kuidas fotode tegemine inimeste tähelepanu mõjutab, tegi Henkel katseid vabatahtlike üliõpilastega.

Kõigepealt viis ta vabatahtlikud üliõpilased kunstimuuseumisse ekskursioonile. Giid peatus 30 kunstiteose ees ja katsealused pidid neist pooli vaatlema, ülejäänutest aga tegema foto.

Järgmisel päeval kontrolliti, mis inimestele ekskursioonist meelde jäi. Tudengid pidid teadma kunstiteoste nimesid ja neile iseloomulikke pisiasju ning nähtud maale ja skulptuure fotodelt ära tundma.
Loe edasi Novaatorist