Raketis oli eksperimentideks vajalikke tarvikuid, varuosi ja meeskonna varustust. Pardal oli ka tehnika, mida taheti kasutada meteoriitide jälgimiseks sisenemisel Maa atmosfääri.

Esimeste teadete kohaselt õnnetuses keegi viga ei saanud, küll on aga saanud masinapark ulatuslikult purustusi.

Rakett süttis ja plahvatas veidi pärast õhkutõusmist.

Otseülekande ajal jälgiti õnnetuspaigal just päästetöid. Vahepeal jagati soovitusi ka kõigile kohapeal olnud meeskonnaliikmetele, et keegi ei annaks kommentaare enne, kui on selge, mis juhtus.

NASA on oma kodulehel kinnitanud, et enne raketi starti mingeid probleeme ei tuvastatud.

„Tõus peatus,“ ütles raketi ehitaja Orbital Sciences Corporationi asepresident Frank L. Culbertson pressikonverentsil. „Toimus esimese astme osaline koostlagunemine, nagu paistis, ja siis kukkus ta alla.“

Orbital Sciences Corporation viib läbi juurdluse. Culbertson ütles, et järgmist Antares-tüüpi raketti ei lasta välja enne, kui probleem on kindlaks tehtud ja kõrvaldatud.

NASA ametnikud teatasid, et ebaõnnestumine ei tekita otseseid probleeme rahvusvahelisele kosmosejaamale, kus on piisavalt varusid järgmise kevadeni vastupidamiseks. Kolmapäeval peaks kosmosejaama suunas startima Vene varustusrakett ning teise USA erafirma SpaceX-i järgmine kaubaveomissioon on kavandatud detsembrisse.

„Meil on piisav võime toetada meeskonda pardal,“ ütles kosmosejaama programmi mänedžer Michael T. Suffredini.