Kohalikule päästeametile hakkasid murelike kodanike kõned laekuma kohaliku aja järgi umbes kell 19:40. Mitmed inimesed said leekiva kera kas auto pardakaamera või turvakaamera lindile ning saatsid videod Perthi observatooriumisse.

"Me kuulsime pauku ja nägime valgust," kommenteeris nähtust kohalikule raadiole piirkonnas asuva Yorki linna elanik. "Alguses arvasime, et see on välk, kuid sellele järgnevat kärgatust kuuldes saime areu, et see ei olnud kindlasti kõu," ütles ta. Elaniku sõnul oli mürin vali ning pani inimesed majadest välja jooksma, et vaadata, mis lahti on.

Teadlased tegelevad sellega, et välja uurida, kas meteoorist ka mõni meteoriit tekkis. Nimelt kutsutakse taevast sadavaid kehasid meteoorideks, kui nad meie atmosfääri jõuavad ning meteoriitideks, kui nad meie planeedi pinnale satuvad. Siinkohal ongi teadlastele abiks videod, mis aitavad langenud taevakivi võimaliku maandumiskoha üpris täpselt kindlaks teha.

Meteoore satub Maa atmosfääri igapäevaselt, kuid valdav osa nendest põleb seal suurema tähelepanuta ära. Vahel aga võivad meteoorid ulatuslikku kahju teha: viimane tõsisem juhtum oli 2013. aastal Venemaal, Tšeljabinskis, kus meteoori lööklaine tegi palju pahandust ning vigastas suuremal või vähemal määral umbes 1500 inimest.

Igapäevaselt tegeleb suuremate potentsiaalselt Maale ohtlike meteoroidide uurimisega NASA planetaarse kaitse koordineerimise keskus, mis on praeguseks avastanud umbes 8000 Maa läheduses asuvat taevakeha, mis võivad meile tulevikus ohtlikuks saada. NASA uurijad küll väiksemaid meteoroide avastama ei ole võimelised, kuid kinnitavad, et suured taevakehad meie planeedile hetkeseisuga ohtu ei kujuta.