Venemaa sõjatööstuskomisjoni esitletud kontseptuaalprojekt nimetusega PAK TA kujutab endast ülehelikiiret lennutranspordivahendit, mis peaks suutma toimetada Vene väeüksuseid ja sõjalist rasketehnikat kiiresti kõikjale kogu maailmas. Venemaa riikliku uudistekanali RT andmeil peavad uued lennumasinad sõjaliseks rakendamiseks valmis olema juba 2024. aastal.

Kontseptsioon on sama ambitsioonikas kui teostamatu. Lennuk peab suutma pardale võtta vähemalt seitse tulevikutanki (mis on samuti alles arendusjärgus) ja toimetada need 2000 kilomeetrise tunnikiirusega kuni 6500 kilomeetri kaugusele. Seni pole sellega võrreldavaid kiiruseid saavutanud ükski transpordilennuk; kiiremini on suutnud lennata vaid mõned lahinguhävitajad. Näiteks Ameerika Ühendriikide hävitaja F-22 Raptor tippkiiruseks on 2400 kilomeetrit tunnis. Ameerika suurim sõjatranspordilennuk C-5M Super Galaxy ei lenda kiiremini kui 830 kilomeetrit tunnis.

PAK TA planeeritav 200 tonnine kandevõime tähendab, et see peaks suutma pardale võtta üks või kaks tanki rohkem kui Super Galaxy, mis tähendab et kavandatav 80-st PAK TA-st koosnev eskaader peaks suutma toimetada vähemalt 400 tanki ükskõik millisele maandumisrajale kogu maailmas (eeldusel, et 80 röögatusuurt transpordilennukit sinna ka ära mahuvad).

Veelgi ebausutavamaks muudab PAK TA kontseptsiooni sellele kavandatud poolelektriline hübriidajam. Nüüdisajal on elektrilennukid haruldased; reeglina on vastavate projektide näol tegemist varajases kontseptuaalses arendusjärgus luksuslennusõidukite või NASA lennumasinate mudelite ideekavanditega. Ehkki edusammud akude ja elektrimootorite jõudluse parendamise vallas annavad mõista, et kunagi võivad elektrilennukid tõepoolest laotusesse tõusta, pole suures osas elektri jõul töötava lennuki, saati siis veel ülehelikiire hiid-transpordilennuki kasutuselevõtt sõjaliseks otstarbeks järgmise kümnendi jooksul eriti tõenäoline.