Aga siin on ilmnenud ootamatu bürokraatlik tõrge. Transitioni lendav auto Terrafugia kaalub 816 kg ja suudab liikuda õhus kiirusega 100 km/h. FAA reeglid aga lubavad väikeste sportlennukite (light sport aircraft, LSA) kategoorias anda lennuluba masinatele, mille maksumumkaaluks on 600 kg ja maksumumkiiruseks 83 km/h.

Suuremate lennuvahendite kategooriasse Terrafugia sõiduk aga ei mahuks, seega loodavad lendava auto disainerid, et FAA suudaks uudsele lennuvahendile läheneda senistele normidele läbi sõrmede vaadates ja sellele siiski ka lennuloa anda. Lisakaalu on autole andnud just nõutavate turvaseadmete lisamine. Autona on selle lennuvahendi kokku käivatele tiibadele niikuinii vaja uut tüüpi definitsioone leida.

Konkureeriv Icon Aircraft on juba saanud mitmeidki järeleandmisi just samade normide suhtes. Amfiiblennuk Icon A5 kaalub 760 kg. Aga see ka ei pretendeeri samal ajal auto rollile.