Pisarakujuline klaaskuppel, materjalist, mis sama tugev kui ülehelikiirusel lendavate reaktiivhävitajate kokpitid, peaks säilitama lennuki voolujoonelisuse, pakkudes samas selles istuvatele reisijatele 360-kraadise vaate ümbrusele, lennuki katuselt.

Võib küll arvata, et tavaliste reisilennukite katusele need kuplid ei teki, aga eralennukid võiksid sellist luksust endale küll lubada, kusjuures kuplisse pääseks lennuki sees olevas liftis asuvatel istmetel istudes, või eraldi trepist kuplisse ronides. Samas oleks kahtlemata lennufirmadel võimalus sellise funktsiooni pakkumisega ka lisaraha teenida.

On välja töötatud ühe- ja kaheistmelised versioonid sellisest kuplist, mis on varustatud ka eriseadmetega, et omada seal paremat informatsiooni lennu ja asukoha näitajate üle.

Kuulda on ka kriitikat SkyDecki suhtes, kuna kardetakse, et selline kuppel võiks mõjutada lennuki saba funktsioone, kuigi kupli enda voolujoonelisus peaks probleemi vähendama. Ka on väidetud, et lennuk sellise kupliga kulutaks rohkem kütust. Odavlennufirmad sellist asja endale kahtlematult lubada ei saaks.

SkyDeckiga lennukeid veel valminud ei ole, kuigi väidetavalt olevat Airbus juba huvi tundnud.