CNN pakub soovitusi, kuidas selliseid lende üle elada, ilma et igavusest hulluks läheks. Samas, need, kes rekordlende oma kogemustepagasisse kollektsioneerivad, võivad varsti hiljaks jääda, novembris pandavat see liin kinni, kuna reisijaid pole piisavalt. Sarnases ohus on ka pikkuselt teine lennureis -- 18-tunnine lend Singapurist Los Angelesi.

Reisija, nimega Charles Yap (39) küll kiidab Singapur-Newarki liini, sest lennates otse USA-sse säästab ta kuus tundi, mis tuleks muul juhul kuskil Saksamaa lennujaamas igavleda, aga ka kõik sada kohta Singapur-Newarki liinil on kallimas äriklassis.

Yap soovitab igatahes ennekõike, et reisijad kasutaks iga võimalust selles lennukis ringi jalutada, vaadata ringi, mitte sundida ennast magama. 19 tundi on ikka uinakuks liiga pikk aeg.

Teine reisija, Chris Uriarte (36) soovitab omakorda, et enne sellist lennureisi tuleks juba päev üritada elada sihtkohariigi ajavööndis. Lennates idast läände tuleks eelnevalt sundida end hiljem magama minema, et ajavahega paremini toime tulla.

Ja parem on istuda akna all, sest siis ei sega su und kellegi püüd sinust üle ronida. Igatahes ei soovitata sellisel lennul kõhtu liiga täis süüa.

Mõne reisija und segab lennukommotorite lähedus, teistele jälle mõjub pidev müra uinutavalt. Kõige mõnusam on aga osta pilet voodiga kupeesse - paraku makstes ülisoolast hinda tuhandetes dollarites. 
Kahe voodiga kupee (või kajut) õhulaevas A380

Singapore Airlines soovitab ülipikkadel lendudel:

  • - ära vahi kogu aeg kella
  • - riietu mugavalt
  • - siruta jalad välja
  • - võta jalanõud ära
  • - harja oma hambaid iga mõne tunni tagant
  • - kasuta heli summutavaid kõrvaklappe,
  • - kasuta patju, kaelatugesid
  • - tarvita näonaha niisutajaid, silmatilku

Piloot peabki vahepeal magama

Piloodi väsimus on probleemiks ka palju lühematel lendudel. Curt Graeber on Boeingus aastaid tegelenud pikkade lendude mõju uurimisega inimestele ja juba 1989. aastal tuli välja soovitusega, et piloodid peaks tegema uinakuid lennu ajal, kuid ainult kordamööda.

Paljud riigid lubavad pilootidel magada lennu ajal ka kokpitis, kuid USA lennundusamet FAA nõuab, et pikkadel lendudel oleks tagavarameeskonnad, ning puhkeruum peab olema väljaspool kokpitti, kokpitis magamist ei luba.

USA lennuliinidel, mis kestavad 14 tundi, lendab üks meeskond esimesed kolm tundi, siis annab lennuki teisele meeskonnale üle ja läheb puhkama. Nii vahetatakse iga kolme tunni tagant, kuni umbes 90 minutit enne maandumist võtab kapten koos esimese ohvitseriga lõplikult lennuki üle.

Pikima lennureisi rekord on 2005. aastast Boeing 777 käes, millega lennati Hongkongist Londonisse 22 tundi ja 22 minutit, kokku 21 602 kilomeetrit. 

Kui kaks Singapuri-USA liini maha võetakse, jääks aga kilomeetrites pikimaks regulaarseks lennuühenduseks Sydney-Dallas liin Boeing 747-tega - 13 840 km, ajaliselt aga 17-tunnine lend Atlantast Johannesburgi, LAV-s.