Maikuu alguses otsustas Dassault püstitada ka kiirusrekordi (kui ülehelikiirusega Concorde'i ja sõjalennukite tulemusi mitte arvestada).

2. mail lendas Falcon 7X (registrikoodiga F-HGHF, seerianumbriga 207) otse New Jersey Teterboro lennuväljalt (teenindab ka New Yorki) London Citysse. Lennuki piloodikabiinis istusid Dassault Falconi sarja juhtiv katselendur Philippe Deleume ja Falconi demonstratsioonlendur Olivier Froment.

Ajamõõtmist alustati kell 12.04 UTC-aja järgi (Teterboros oli kell siis 8.04) ja mõõtmine lõpetati kell 17.58 UTC-aja järgi (Londonis oli kell siis 18.58), mis tähendab, et lennu käigus püstitati uus kiirusrekord — viis tundi ja 54 minutit. Normaalne lennuaeg reisilennukitele on 7-8 tundi.

Ülehelikiirusel Concorde'i rekordiks jäi küll 2 tundi 52 minutit, aga need lennukid olid omaette klassist ja teatavasti enam ei lenda.

Suurema osa teekonnast läbis Falcon 7X rõhkkõrgusel FL290 (u 9000 meetri kõrgusel) kiirusel Mach 0,88 (u 1080 km/h). Lennule kulus ülisuur kogus kütust — kokku u 12 250 kilo —, kuid lennu ainsaks eesmärgiks oligi purustada rekord.

Kütusekulu võrdluseks — lennundusajakirja Business & Commercial Aviation peatoimetaja William Garvey lendas sama lennukiga London City lennujaamast Teterborosse. Too lend võttis aega seitse tundi ja 35 minutit. Suurema osa teekonnast läbis lennuk rõhkkõrgusel FL470 (u 14 300 meetri kõrgusel) kiirusel Mach 0,8 (u 980 km/h). Tolle lennu kütusekulu oli u 7700 kilo.