Kokku on nimetamisel planeedid 20 tähesüsteemis, hääletuse lõpptähtaeg on 31. oktoober.

Astronoomiahuviliste klubid üle maailma esitasid 32 eksoplaneedile kokku 247 nimeettepanekut. Maa peal on viimane sõna taevakehade nimetamisel IAU käes, enne tahab organisatsioon aga avalikku arvamust kuulda.

NASA arhiiv väidab, et tänaseks on tuvastatud eksoplaneete vähemalt 1883, avastatud 472 mitme planeediga tähesüsteemi ja kontrollimist vajab veel 4696 vihjet eksoplaneedi kohta, mis saadud Kepleri teleskoobi abil. Teised nimekirjad annavad ka veidi erinevaid numbreid. Ametlikku nime pole neist ühelgi.

23 aastat esmaavastamisest nime saamiseni

Esimesed eksoplaneedid, ehk siis planeedid, mis asuvad väljaspool meie päikesesüsteemi, avastati alles 1992, aastal, Maast tuhande valgusaasta kaugusel Neitsi tähtkujus asuva pulsari PSR B1257+12 ümber.

Need planeedid, PSR B1257+12 B ja PSR B1257+12 C, kannavad aga tänaseni numbrikombinatsioone ja nüüd ootavad lõpuks samuti nimesid. Ilmne on, et need planeedid on elanud üle oma tähe muutumise supernoovaks. Näiteks PSR B1257+12 ja selle kolme planeedi nimed on hääletusel ühiste pakettidena - pulsari enda nimeks pakutakse selliseid variante: Nozomi, Gravitas, Photo, Shumba, Lich, Falzares, sollialbani, Regina apis, Dice, Hubris, Rock'n'Roll Star või Fyren.