Finnair laseb lennukid käiku juba sellel nädalal, kui algavad Euroopa reisid, mille alguspunktid on Amsterdamis ja Oslos. 21. novembril stardivad uued laiakerelised lennukid vahemaandumiseta pikamaalendudele Helsingi ja Shanghai vahelisel liinil.

„Finnair on Airbusiga juba kaua teinud tihedat ja edukat koostööd ning A350 viib meie koostöö uuele tasemele. See lennuk on lendamise tulevik ning annab meie reisijatele täiesti uue ja täiuslikuma lennuelamuse,” ütles Finnairi tegevjuht Pekka Vauramo.

„Airbusil on hea meel näha, et Finnairist, kes on üks maailma kõige vanemaid ja tunnustatumaid lennufirmasid, saab Euroopas esimene lennuettevõtja, kes võtab kasutusele lennuki A350 XWB,” ütles Airbusi president ja tegevjuht Fabrice Brégier. „Mudeli A350 XWB suurepärane kütusesäästlikkus ja reisijatele pakutav mugavus teevad sellest ideaalse eestvedaja Finnairi laienemisel Aasiasse.”

Siiani koosnes Finnairi lennukipark 45st Airbusi lennukist, 30st A320 mudelist ja 15st A330/A340 mudelist. Tänaseni on Airbus kirja pannud kokku 783 kindlat lennuki A350 XWB tellimust 41 kliendilt üle terve maailma, mis teeb lennukist ühe kõige edukama laia kerega mudeli maailmas.

Uusima põlvkonna reisilennuk A350 XWB on Airbusi moodsa, mugava ja tõhusa laia kerega lennukite tooteperekonna uusim liige. Pikamaalennuki A350 XWB kütusekulu on tänu uutele kütusesäästlikele Rolls-Royce’i Trent XWB mootoritele varasemate mudelitega võrreldes oluliselt väiksem ja selle aerodünaamiline disain ning süsinikkiust kere ja tiivad on praegu maailmas kõige moodsamad.

Koos tagavad need tipptasemel tehnoloogiad võrreldamatu tõhususe, 25% väiksema kütusekulu ja heitkogused ning oluliselt madalamad hoolduskulud. Reisijate jaoks tähendab uus mudel lendamise ajal suuremat mugavust. Ekstra laia salongi kõigis klassides on rohkem isiklikku ruumi, millele aitavad kaasa turistiklassi standardvarustusse kuuluvad 18 tolli laiused istmed.