Nõukogu juht Mike Gold ütles, et nõukogu hakkab uurima, kas ja mis tingimustel võiks astronaudid osaleda reklaamikampaaniates. Samuti kaalutakse erafirmade kosmosesse lubamist, näiteks võiks tooteesitlusi ja reklaame luua rahvusvahelise kosmosejaama pardal. Uuritakse ka sponsorlepingu alusel rakettide ja kosmosemissioonide nimede "müümise" tulusust - näiteks võiks Parkeri päikesesond kanda hoopis mõne ettevõtte nime.

Viimasel ajal on kosmoselendudega tegelevaid erafirmasid kerkinud nagu seeni pärast vihma ning kuna NASA kardab oma spetsialiste nendele firmadele kaotada, on kosmoseagentuuril vaja leida rohkem raha. NASA peadirektor Jim Bridenstine tõi paralleeli USA õhuväe probleemiga - kuna sõjaväepiloodid saavad võrreldes kommertspilootidega vähe palka, on õhuväel probleeme pilootide leidmisega. Lisarahastus aitaks vältida, et NASA teadlased lähevad tööle hoopis SpaceX-i või teiste erafirmadest konkurentide juurde.

Samas võib teaduse rahaks tegemisega tekkida ka probleeme - NASA on alati olnud üks USA teaduse kantse ning teadlased ise enda töö kommertsialiseerimisse ilmselt soosivalt ei suhtu. Lisaks võib võimalikuks probleemiks saada see, et teadlased ja astronaudid hakkavad missioone valima sponsorite alusel, jättes väiksemad missioonid ja projektid meeskonnata. Kõigi selliste võimalike probleemide tuvastamise ja lahendamisega nõukogu nüüd tegelebki.