1936

Tolle aasta ametlik sõiduplaan näitab Tallinnast lähtuvat või siin peatuvat kolme lennuliini:

Delfi.ee
TLÜAR

1976

Punaarmee sissemarss 1940. aasta juunis oli Eesti läänepiirile rajanud nähtamatu raudse eesriide ja igasugune läänepoolne lennuliiklus katkes. Küll hakati pärast sõda arendama lennuliinide võrku, mis ühendas Tallinnat paljude NSV Liidu linnadega, mõistagi vaid Aerofloti kirjade all. 1976. aasta seisuga oli Tallinna lennujaama lennuplaanis startimised:

Jak-40. Tu-134A. https://avia.pro/blog
Tu-134A. https://avia.pro/blog
Tallinna lennujaama sihtkohad 2016. https://www.tallinn-airport.ee

Tärn juures tähistab hooajalisi lende, sagedus näitab väljumisi eile/täna. Lennufirmade nimekiri, mis Tallinna lennujaama regulaarselt kasutavad, on 14-liikmeline:
  • Aegaean
  • Aeroflot
  • Air Baltic
  • Avies
  • easyJet
  • Finnair
  • LOT Polish Airlines
  • Lufthansa
  • Nordica / Adria Airways
  • Norwegian
  • Ryanair
  • SAS
  • Turkish Airlines
  • Vueling

Niisiis, sõjaeelseid traditsioone kannavad Tallinna-ühendustes edasi Finnair (Aero), Lufthansa, LOT ja SAS (ABA), nõukogudeaegseid traditsioone jätkab Aeroflot, kuid lisandunud on ka päris uusi üritajaid.

Lennufirma Aviesi jamade tõttu on küll Kuressaare ja Kärdla lennujaama saabuvate/väljuvate lennukite tabloo praegu tühi, Pärnust Ruhnusse ja Kihnusse praegu nähtavasti ka ei saa, Tartul on siiski otseühendus Helsingiga. Rahvusvahelisi lennuvälju ongi praegu Eestis viis.