Esmalt numbrid: Techradar vahendab, et igakuiseid aktiivseid kasutajaid on fb-l 1,7 miljardit ehk vähemalt korra kuus kasutab sotsiaalvõrgustikku iga neljas inimene maakeral. Iga päev kasutab fb-d 1,1 miljardit inimest ehk iga seitsmes Maa elanik, kasv eelmise aasta sama ajaga võrreldes on 17%.

Aktiivseid lehekülgi on Facebooki loodud üle 60 miljoni, pilte jagatud aastaga üle nelja miljoni ning igapäevaselt tehakse fb-s kaks miljardit otsingut. Aastatulu suurus on 6,4 miljardit dollarit.
Facebooki omanduses oleval Instagramil on igakuiseid aktiivseid kasutajaid üle poole miljardi, neisd 300 miljonit kasutavad rakendust igapäevaselt.

Ka ühe kasutaja pealt saadavad tulud kasvavad pidevalt, mobiilireklaamidest saadava tulu kasv näiteks oli aastaga 81%. Et neis piirkondades, kus Facebook juba saadaval on, kasv ilmselt pidurdub, on sotsiaalvõrgu jaoks oluline leida uusi kasutajaid maailma piirkondadest, kus ligipääs fb-le hetkel puudub – ja seda saab teha, pakkudes neile inimestele internetiühendust.

Mis edasi? Nagu Mark Zuckerberg ütleb, on prioriteet number üks video. „Me oleme oma progressiga videolahenduste osas väga rahul, kuna me liigume sellise maailma suunas, kus video on kõigi meie teenuste süda,“ lausus ta.

See tähendab, et ühel hetkel võib praegune postituste ja kommentaaride kribistamine asenduda keskkonnaga, kus postituste ja kommentaaride kribistamise asemel jagavad ja laigivad kõik eeskätt videoklippe ja otsestriime (kumbki neist pole ka praegu kuigi haruldane, ent primaarne siiski mitte). Videovallas on sotsiaalmeedias konkurente küll ja küll – YouTube, live.ly, Snapchat näiteks. Seetõttu peab Zuckerbergi sõnul olema Facebooki fookus videoproduktsioonil, et konkurentidest ette jõuda. Nii tehti avati hiljuti Surround 360 kaamera lähtekood.