Tundub, et Zoomil on hästi läinud ka hiljem, sest teenust käigushoidev USA firma Zoom Video Communications valmistub kuuldavasti uusi tooteid väljastama, mis esitaks väljakutse kõikvõimsale Google'ile endale.

Uudiste- ja meediaagentuur The Information teatab, et Zoom plaanib käiku lasta oma e-kirjateenuse ja hiljem isegi veebipõhise kalendermärkmiku.

Kuna vastavaid valdkondi ruulib oma teenusega Gmail ja Calendar juba pealtnäha võitmatu Google, tekib muidugi kohe küsimus, et miks inimesed peaks korraga tahtma teenusepakkujat vahetada.

Zoomi kasuks räägib aga videokõneteenuse populaarsus ja kui seal juba kohtumisi korraldada, võiks paljud nõustuda ka sama firma kalendrit kasutama, et kohtumiste, koosolekute jm infot ühest kohast saada.

Zoomi e-postkast poleks aga väidetavalt lihtsalt üks e-postkast, vaid suisa "järgmise põlvkonna" teenus. Mis tähendab ilmselt, et see ei kopeeri lihtsalt teiste pakutavat, vaid toob midagi uut lauale.

Zoomi keskkonnas toimub väidetavalt 300 miljonit videokõnet päevas. Mullu detsembris, enne pandeemia algust, oli see arv kõigest 10 miljonit päevas. Teenusel on seega hea "minek sees" ja selle arendajatest olekski rumal uute võimalike toodetega mitte katsetada.

Mis paneks sind Gmailist kui ühest menukaimast e-postiteenusest loobuma, eriti Zoomi kasuks?