Pressiteates andis Google'ile kuuluv videoplatvorm teada, et sellisel materjalil pole Youtube'is kohta. Vaatamata sellele, et platvormi kodulehel on jätkuvalt kirjas, et Youtube on koduks mitmetele lõbusatele videoväljakutsetele, nähakse platvormi esindajate sõnul nüüd veelgi rohkem vaeva, et välja sõeluda potentsiaalselt ohtlikud videod.

"Meie kogukonnareeglid näevad ette, et sisu, mis julgustab ohtlikke tegusid, on keelatud. Täna lisasime sinna täpsustuse, et selle alla kuuluvad ka potentsiaalselt ohtlikud väljakutsed ja naljad," ütles YouTube'i esindaja.

Samuti tehakse ettevõtte sõnul koostööd psühholoogidega, et välistada sisu, mis võiks lapsi traumeerida. See tähendab, et tõenäoliselt hakatakse välja juurima ka momot ning teisi lastele keskendunud ohtlikke ning traumeerivaid sotsiaalmeediamänge.

Viimased kõige ohtlikumad sotsiaalmeedias levinud väljakutsed on Netflixi sarjast inspireeritud nn birdbox'i väljakutse, kus inimene peab elama oma tavaelu silmasidemega, eelmise aasta lõpus aga tekitas Ameerika Ühendriikides palju terviseprobleeme väljakutse, mille käigus inimesed hakkasid sööma pesu pesemiseks mõeldud tablette.