Meenutades aega kui saabus müügile Windows 95, siis seisid järjekorras ka ilma arvutita inimesed. Reklaamikampaania oli olnud nii mõjuv, et uue Windowsi kogemusest taheti igal juhul osa saada, hoomata sealjuures vähemalgi määral, mida asi endast kujutas. Kahjuks suure tõenäosusega seekord sellist asja ei juhtu. Vistaga pani Redmondi küberhiid raskelt puusse ja Seitsmega üritatakse seda viga parandada, kirjutab New York Times.

Microsofti juht Steve Ballmer loodab siiski, et Windows 7st saab katalüüt, mis paneb inimesed uuesti arvuteid ostma.

Uue Windowsi puhul on märkimisväärne seegi, et esmakordselt on tegemist operatsioonisüsteemiga, mille riistvaralised nõudmised on eelkäija omast väiksemad.

Windows 7-l tuleb teha ära suur töö, sest vastavalt Forrester Research'i hiljuti avaldatud uuringule, on ettevõtetes sajast arvutist kaheksakümne kuues siiani 8 aasta vanune Windows XP.

2009. aasta kohta ütlevad analüütikud, et peale dotcom'i mulli lõhkemist on taas üle pika aja aasta, kus arvutimüük väheneb. Ainsana kasvab minirüperaalide turuosa ja seal on kasumimarginaalid imeõhukesed.

Suuremad arvutitootjad loodavad, et kasutajad hakkavad uusi arvuteid taas ostma vähemalt järgmisel aastal.