Esimesed teadaanded sellistest pankadest pärinevad Ühendkuningriigist, kus probleem ka esialgselt tuvastati. Praeguseks on seal mobiilsed pangateenused klientidele keelanud vähemalt kolm panka, näiteks on sellest teada andnud National Westminster Bank ja Royal Bank of Scotland, kirjutab tehnoloogiaväljaanne Bleeping Computer. Mõlemad pangad kuuluvad RBS-gruppi, mis pakub muuhulgas pangandusteenuseid lisaks Ühendkuningriigile ka Põhja-Ameerikas ja Aasias.

Mitmed kasutajad on sotsiaalmeedias aga teada andnud, et ka nende pangad on probleemide tõttu muudatused ellu viinud. Näiteks on ka mitmed väljaspool Ühendkuningriiki asuvad pangad lihtsalt S10-seeria kasutajatel ära keelanud sõrmejäljelugeja abil rakendusse sisenemise, kuid lubavad siiski rakenduse edasi kasutamist.

Nii Swedbank kui ka SEB pank, mille rakendustesse samuti sõrmejäljelugeja abiga ligi saab, tõdevad, et hetkel neil plaanis S10 telefonide kasutajate panganduskogemust kuidagi piirama hakata ei ole plaanis. "Jälgime ka tootjapoolseid edasisi samme ning vajadusel tegutseme," sõnas Swedbanki klienditeenuste divisjoni juht Ede Raagmets. Ka SEB esindaja Heigo Tark tõdes, et hetkel oodatakse olukorra kohta rohkem infot, et selle alusel vajadusel korrektuure teha.

S10 seeria telefonide sõrmejäljelugeja probleemide kohta loe täpsemalt SIIT!