Turu-uuringute AS viis 2000 mobiilsidekasutaja seas läbi uuringu ja sai tulemuseks, et Elisal on 36% Eesti mobiilside eraklientide turust. Tele2-l ja EMT-l on kumbagil turust 32%.

„Proportsionaalselt võitiski mobiilsideoperaatoritest uuringu tulemuste järgi mullu kõige enam kliente juurde Elisa – ca 40 000,“ ütles Turu-uuringute AS uuringujuht Liis Grünberg. Uuringu põhjal moodustavad erakliendid kõneteenuste kasutamisel koguturust ca 85%.

„Erakliendi turuosas liidripositsioonile tõusmisel on kõige olulisemat rolli mänginud numbriliikuvus - kliendid on mobiiltelefoninumbri üleviimisel ühest võrgust teise eelistanud enim Elisat ja otsustanud Elisa võrku ka jääda,“ sõnas Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen. „Tehnilise Järelevalve Ameti statistika alusel on viimase 12 kuu jooksul operaatorit vahetanud üldse kokku 73 000 klienti. Elisal on lisaks parimatele tulemustele numbriliikuvuses olnud ka enim uusliitumisi.“

Elisa erakliendiüksuse juhi Andrus Hiiepuu sõnul kasutab mobiilside teenust eraklientidest 87% lepinguga ja 13% kõnekaartidega. „Turu-uuringute ASi tehtud uuringu alusel oli Elisa mullu ainus, kes kõnekaardi turul kliente ei kaotanud – kõnekaardi segmendis on Elisa olnud turuliider 2014. aastast. See tähendab, et oleme erakliente juurde võitnud just lepinguliste klientide hulgas, kuid püsime turuliidrina ka kõnekaardi turul,“ rääkis Andrus Hiiepuu.

„Meie jaoks on veel väga oluline ka fakt, et Tehnilise Järelevalveameti info järgi on Elisa ainus, kellel on kasvanud arvutis mobiilset internetti kasutavate klientide arv. Teeme omalt poolt tehniliselt kõik, et mobiilne internet oleks kiire ja kvaliteetne,“ kinnitas Andrus Hiiepuu.