Social Memories lahenduse abil koostatud raamat koosneb professionaalselt kujundatud infograafikutest, fotodest ja tekstist, mis annavad ülevaate kasutaja poolt paika pandud ajaperioodist (näiteks Facebookiga liitumise päevast kuni tänaseni).

Programm analüüsib Facebooki kasutaja tegevust, koostab ülevaateid kõige aktiivsematest sõpradest, populaarsematest sissekannetest ja paljust muust. Kõvade kaantega Facebooki raamat koosneb 28-leheküljest, seda on võimalik luua erinevates keeltes ning tellida igasse maailma nurka.

"Tänu DHL’ile on võimalik ühelt poolt oma digitaalseid mälestusi efektselt visualiseerida ja teisalt muuta need igaveseks. Pole vaja karta, et mälestused Facebookist mõne tehnilise vea tõttu ära kaovad," lausus DHL Estonia AS-i müügi- ja turundusjuht Baltimaades Kristina Laaneots.