„Kell oli 11, kui tasusin mTaskuga Järve Selveris viieeurose ostu eest. Õhtul kell 20.13 hakkas aga juhtuma kummalisi asju. Minu kontole ilmusid korraga 25 ostu andmed, mille kogusumma ulatus peaaegu 3000 euroni, kirjeldas Egiptuse päritolu tarkvaraarendaja Nagy eile toimunut Fortele.

Ta tegi kiirelt hädakõne Swedbankile, kes palus asja uurimiseks veidi aega. Peagi tagasi helistanud klienditeenindaja edastas talle kummalise info: tehnilise rikke tõttu on tema kontolt maha võetud kõigi sel päeval Järve Selveris mTaskut kasutanud klientide ostude tasu. 

Juhtum võtab veel uskumatuma pöörde - ohvreid on kõigis pankades

Peagi selgus juhtunu täpsem põhjus, kui vabanduskiri laekus kodumaist makselahendust pakkuvalt EveryPaylt. Ilmnes, et Telia kasutab oma mTasku lahenduses EveryPay alusteenust ja probleemid algasid sealt. Teenusepakkuja palus kliendi ees vabandust.