Videosaidil saab loomulikult juba ammusest kommentaare postitada ja muudel viisidel teiste kasutajatega suhelda, aga tšättimine ehk vahetu sõnumside on täiesti uus asi.

Milleks see üldse? Eesmärk on tegelikult lihtne: meelitada inimesi kauem YouTube’is püsima, et nad ei suunduks teistesse keskkondadesse hängima. Rohkem suhtlemist = loodetavasti rohkem sisujagamisi, mis ongi YouTube’i leib.

Ja videote linke on ka tegelikult kergem jagada otse juutuubis, mitte teiste äppide ja teenuste kaudu. Eriti nutiseadmes, kus peab neid kordamööda sulgema ja avama.

YouTube’i mobiilirakenduses saab tšättida juba ligi nädal, aga võimalus tehti esialgu kättesaadavaks vaid väikesele ringile.

See on täpsustamata kellele ja kus, aga ilmselt esialgu ikka USA-s. Nii tehnoloogiafirmad oma veebipõhiseid teenuseid tänapäeval täiendavadki: alguses väikesele ringile ja siis tasapisi seda ringi laiendades.

YouTube jõuab USA-s suurema arvu 18-49-aastasteni kui ükski telekanal ja keskmine nutiseadme-YouTube’i kasutaja veedab saidil 40 minutit päevas.